sådär ja...

har fösökt fixa en header, eftersom jag sitter på amandas skoldata så kunde jag inte ladda ner något pogram , och så har jag inga bilder så de fick bli som den blev. men den blev ju bra endåååå.

ni kanske undrar varför vi valde namnet lfab???

jo men det är därför när vi var mindre så kom jag ( lousie) på en brilllliant ide, att starta ett eget företag, och gissa vad vi ska sälja? jo glass såklart. så när vi blir stora ska vi starta ett eget glassföretag med namnet lfab. tyvär är namnet upptaget just nu. men det fixar vi!!! nä nu ska jag fixa lite grejs ses ungefär om 1-2-3-4-5-6 timmar 

peace one love (hahahaahah)


här har i frida och hennes dåvarande pojkvänn, de var när hon bodde i kenya ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0